Ronald Meeus presenteert

Buttonmashen brengt je veel verder in Marvel vs. Capcom Infinite

De makers van de Marvel vs. Capcom-reeks, éénentwintig jaar geleden begonnen met X-Men vs. Street Fighter, zaten ineens met een probleem: hun publiek heeft zich de afgelopen jaren merkelijk verbreed. De vorige aflevering, Marvel vs. Capcom Origins, kwam op de markt een jaar voordat The Avengers in de bioscoop verscheen, de film die het Marvel Cinematic Universe op de kaart zette en Marvel opwaardeerde van een nerdy stripboekenmerk naar een power brand in Hollywood. Het potentiële publiek dat nu bestaat voor een Marvelgame is ineens exponentieel groter, en dat impliceerde volgens producer Michael Evans, die ik onlangs in Parijs sprak voor 9lives, dat de game iets toegankelijker moest worden. De ingreep is zelfs erg radicaal: door gewoon wat te buttonmashen moet je in Marvel vs Capcom Infinite, dat op 19 september verschijnt, een veel grotere kans maken tegen een doorgewinterde speler. Lees het verhaal hier.

De verhaaltrailer:

 

 

No Comments :

Geef een reactie :

* Your email address will not be published.

september 2020
M D W D V Z Z
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

* Your email address will not be published.