Ik help, vanuit de tradities die ik de afgelopen jaren heb opgebouwd in journalistiek,  social media en digitale storytelling, soms ook merken om hun inhoudelijke verhalen bij de consument te brengen.

Het werk dat ik aan merken lever komt altijd vanuit een sterke journalistieke of inhoudelijke inslag: wervende teksten, Search Engine Optimized-content of ander puur copywritingwerk zijn niet mijn métier. Vanzelfsprekend benader ik dit soort verhalen ook selectief: ze mogen bijvoorbeeld op geen enkele manier vloeken met mijn journalistieke werk.

Niettemin heb ik de afgelopen jaren een aantal merken een ijzersterk verhaal helpen vertellen. Zoals deze…

Recente projecten:

Voor digitaal agency Sevenedge bewerkte ik het scenario voor de VR-ervaring in de mijnrondleiding op de C-Mine-site in Genk, waarin de bezoeker virtueel een mijnschacht uit vervlogen tijden bezoekt.

Voor het jaarverslag 2016 van bouwgroep CFE interviewde ik vier sleutelfiguren op verschillende werven van het bedrijf, om de mensen achter het beton en de cijfers te laten zien.

Op het digitale platform van Telenet Play / Play More lever ik geregeld een bijdrage over nieuwe televisiereeksen die op het video on demand-platform van de telecomoperator verschijnen.

Negen jaar lang (totdat een wijziging in hun communicatiebeleid het item irrelevant maakte) schreef ik een driemaandelijkse nieuwsbrief over personal finance voor Aquilae (zie hier een voorbeeld), een koepelgroep van zelfstandige verzekeringsmakelaars.

Voor 20th Century Fox (via agentschap Content Connections) schreef ik de inhoud voor een minisite ter lancering van de bioscoopfilm The Revenant, die als aparte gesponsorde sectie verscheen op de website van De Standaard.